The Trail
S1, E1: Ben is out for his usual morning jog when he comes upon the body of young Tom Murphy. After the news begins to spread throughout town, Detective Cornell, who's been assigned to the case, pays Ben a visit for routine questioning. In the blink of an eye, Ben quickly turns from Good Samaritan to murder suspect.