The Treasure of Jungle Junction / Shrinky
Сезон 1, серия 4: The Treasure of Jungle Junction: When Zooter, Ellyvan and Bungo find a treasure map they decide to follow the directions and split whatever treasure they find. Shrinky: Ellyvan has driven into an 'Shrinkybush/' and is shrinking little by little!