The Trial
S1, E3: Anderson Vaughan Investigations takes on a case that hits close to home when Valerie's estranged husband, Gordon, comes to them for help after his sister suffers horrible side effects in a Multiple Sclerosis clinical trial by a big pharmaceutical company. Meanwhile, Alice is following her biggest lead yet in tracking down Ben, as he's in the midst of luring their next victim, Princess Zara Al-Salim, into a multimillion dollar fraudulent real estate investment.