The Trial
S2, E23: Trial of the Century: Giovanni Ribisi, Christine Taylor, Marlee Matlin and Dog The Bounty Hunter guest-star - Earl (Jason Lee) has it all - a GED, a job, a new apartment - and now with his new, unlikely love interest, Earl is finally an adult. Nothing can stop Earl on his road to maturity...except, of course, Earl himself. Joy (Jaime Pressly), on the other hand, puts her future in the hands of the law as her trial for stealing a truck finally arrives. Earl commits the ultimate good deed to help Joy, but ends up sacrificing everything. It all comes down to this trial and Earl's shocking testimony. Ethan Suplee, Eddie Steeples, and Nadine Velazquez also star.