The Trip, Part 1
S4, E1: When Jerry is booked to appear on "The Tonight Show With Jay Leno," he takes George with him to Los Angeles to search for Kramer -- who vanished in a huff months earlier only to pop up inexplicably on TV in an episode of "Murphy Brown."