The Ultimate Guide to UFOs
Ancient Aliens Season 15 E11: UFO witnesses have reported a wide variety of objects in Earth's skies--and not only in modern times, but for centuries. What might we learn from examining their shapes, sizes, and the way they maneuver? Could they offer important clues about other intelligent life in our galaxy?