The Uncertainty Principle
S1, E6: An elderly hospital volunteer accused of kidnapping a Syrian asylum seeker demands Josephine take her high-profile case. Callum comes to Josephine with a co-parenting issue but later needs her and Lewis’s legal help combating an assault charge.