The Unexpected Challenger
S1, E2: Under Flash's tutelage, Spark goes through a dull and gruelling training regime. On learning that Harry is about to take on the Skyracer Trail, anxious Spark rushes to the racetrack that very night, taking his engine and his friend Bellows. The Skyracer Trail is full of dangers to which both Spark and Harry fall victim. With their lives in danger, Spark uses his reversing technique to help.