The Upside Down
Сезон 1, серия 12: While on a mission to retrieve a downed top-secret drone, Jason and the SEAL Team disobey orders so they can save Clay, who is trapped beneath a room full of armed terrorists. Also, Clay and Stella's relationship takes a new turn.