The Vampires of Venice
T5, E6: Desiccated corpses, terror in the canal and a visit to the sinister House of Calvierri - the Doctor takes Amy and Rory for a romantic mini-break, as the Tardis touches down once again. But 17th-century Venice is not as it should be. The city has been sealed to protect it from the Plague, although Rosanna Calvierri may have other plans...