The Veracity Elasticity
S10, E7: In order to continue living with Sheldon, Amy lies to him about repairs being made to her apartment; and they host an “on location” episode of “Fun with Flags” in Penny's apartment. Also, Leonard lets Penny decorate Sheldon's old room after he learns that she has secretly been moving Leonard's collectibles into storage.