The Vicious Vet
S1, E6: The arrival of a handsome young vet to Carsely prompts most of the village women’s pets to suddenly fall ill, drawing the ire of their husbands. Agatha lands a dinner date with the vet, but he's given a lethal dose of horse tranquilizers the very next day.