The Viking Invasions
Сезон 1, серия 6: Watch as the one- or two-boat raids of the late 8th century grew into vast armies of 50 ships or more by the middle of the 9th. Intent on settling permanently, the invaders' influence in eastern England would be profound, with patterns of landholding, legal institutions, and even language altered forever.