S1, E3: After returning from a tour of duty in Iraq, Tim wasn't the same person Kelly fell in love with, and his PTSD issues have taken a heavy toll on their marriage. Although neither really wants to be divorced, Kelly is ready to go AWOL, so they've called Vikki to help divide and appraise their assets. The couple is shocked when they hear how much their stuff is really worth.