The Warriors of Kyoshi
S1, E4: When locals of a small island discover Aang is the Avatar, they treat him like a celebrity. Aang enjoys all the attention, but it ultimately leads to trouble. Meanwhile, Sokka faces his pre-conceived ideas about women when he meets some female warriors.