Avatar: The Last Airbender
The Avatar Returns
Prince Zuko, a young Firebender whose mission in life is to capture the Avatar, tracks Aang down to the Southern Water Tribe village where Katara and Sokka live.
Aang is eager to take Sokka and Katara to the Air Temple where he was raised. But upon arrival, it becomes apparent that the temple is not at all how Aang remembers it.