The Wedding Job
S1, E7: To retrieve the money promised to the family of an innocent man who took the fall for a Mafia boss, the Leverage team poses as the wedding planners for the don's only daughter on her big day. Somehow, the team must manage to pull off a wedding while pulling off the heist... all while avoiding a dangerous Russian mobster known as The Butcher.