The West in the Colonial Era
Сезон 1, серия 2: To understand the history of the American West, you have to understand the mark left by its earliest colonists. Among those you'll encounter here are the Spaniards (who introduced horses), the French (who developed a complex trade system), and the English (who, ironically, had little interest at first in colonizing west of the Appalachians).