The World of Vincent van Gogh
S1, E1: Begin by tying together several fascinating facts about Van Gogh’s life, which then propel you to ask questions that lead to the uncovering of mysteries: Which parts of his life influenced his unique work—now worth hundreds of millions on the art market—and what drove him to a desperate act in the end?