Discover the secrets behind the life and work of one of the most recognized, yet misunderstood, artists of the modern world, Vincent van Gogh. Unravel the mysteries of the artist's one-of-a-kind style, and gain fresh insight and a deepened appreciation for the undeniable genius behind a troubled but brilliant artist.