The Paris Art Scene in the 1880s
S1, E6: Did you know how much the Impressionist movement in Paris depended on Vincent’s brother, Theo? Find out the truth behind Theo’s enormous influence in promoting and establishing the movement and bringing together the Impressionist artists of the day, with scenes from Jean-Pierre’s television drama Manet in Love.