The World Will Break Your Heart
S1, E4: Tommy is shocked and guilt-ridden when Kate, Huey's widow, asks him to host Huey's wake at the Donnelly's bar. When they realize the taps are drained, Kevin and Joey Ice-Cream go on a mission to find alcohol and end up supplying the Catholic wake with Jewish wine. Drugged out Jimmy makes an entrance, and raises Dokey's suspicions of Jimmy killing his brother - leading to Tommy and Dokey in a stand-off.