The Wrong Side of the Tracks / From Hero to Eternity / And The Kitchen Sink
S3, E1: No good deed goes unpunished as Lumpy repairs a roller coaster, Splendid tries to save the town from a giant snowball and Pop washes cub in the kitchen sink. You'll want to wash up too after this blood bath!