The Yankee Dodge
S1, E1: Jack Dawkins, the Artful Dodger, is now a respected surgeon in Port Victory, a convict settlement in Australia. Fagin shows up just when Dodger's deep in debt from poker and persuades him into one last heist. Dodger learns about Lady Belle's goal to be a surgeon.