Theremin, The Monster Study, 'Roid Rage
Сезон 3, серия 5: A musical genius is forced to create the most brilliant piece of spy technology ever. Wendell Johnson turns his own stutter into a research topic, but it takes a twist in when he experiments on orphans. Dr John Ziegler introduces steroids to athletes.