There's a New Kid in Town
Сезон 1, серия 5: A new member (Tom) joins the group who isn't all he appears to be. Cutter takes Tom under his wing to make sure his charge stays clean and sober, no matter what it takes. Loudermilk and Allison butt heads over her taste in music.