Welcome Back, Kotter There's No Business..., Pt. 1
S3, E20: The Sweathogs convince Gabe to audition at a local hot spot, never expecting him to succeed, but after Mr. Charnoff a slick agent gets through with him, it's goodbye teacher, hello show biz.