Welcome Back, Kotter
This series follows teacher Gabe Kotter as he returns to his former high school to teach a remedial class of students known as the “Sweathogs.”
Basket Case
Gabe and Washington have a problem after Washington makes the varsity basketball team and he decides not to take his exams.
When Rosalie "Hotsie" Totzi confesses to Gabe that she's pregnant, Gabe is determined to find out who the father is.
Barbarino decides to run for student body president, but his campaign techniques create more problems than anyone bargained for.