There's No Guy in Team
S1, E20: Concerned about Warren's social life, Kate encourages him to make new friends and get involved in clubs or sports, however, it backfires and now she might have made things worse for him. Elsewhere, Hillary struggles with her art assignment and looks to Jackie for some creative guidance, and Pete teaches Bert the value of money.