There's No Place Like Hell
Сезон 1, серия 4: Two neighboring Omaha mothers turn from friends to foes in a vicious spat, which ends with both their homes burned to the ground. But could a woman really burn down a house with innocent children sleeping inside? A wiretap reveals the real arsonist.