There's No Place Like Homecoming
S1, E8: Annie prepares for her driver's test and works out a plan with Ethan so they can attend the Homecoming dance without officially making it a date. Adrianna confesses about her drug use, effectively clearing Naomi's name, and is forced to check into rehab for her addiction.