Things Fall Apart
S1, E4: What was first awe quickly becomes terror as the kids find themselves face-to-face with the newly freed Indominus Rex. When the kids find their camp destroyed, Darius must come to terms with the fact that his dream of Jurassic World may not be as perfect as he hoped.