Think Like a Peter
Сезон 2, серия 19: Peter encourages Mindy to think more like a man. To test his advice, they head out to a bar, where they meet Lee (guest star Max Greenfield), a smooth-talking first-grade teacher who is up to no good. Meanwhile, Danny tries to give relationship advice to Tamra.