Kimi wa Pet Thinking About You While Away
S1, E5: Sumire and Hasumi went hiking and had to stay a night away. While everything seemed to be going smoothly, Sumire began to worry about MoMo. Couldn't leave him all alone, she went back home in the middle of the date. However, when Sumire got home, she found MoMo had disappeared.