Third Cut's a Charm
S1, E3: Iliana has limited mobility from a butchered skin removal procedure and is losing precious time with her growing daughter. After winning a contest for a full body makeover, Assia is left with internal bleeding and life-threatening infections. K. Michelle walks them through the process of healing and a path back to a happy, healthy life.