Third Generation Renovation
Сезон 1, серия 3: A historical house from 1873 is transformed into a vibrant, modern home for a young family. Jon Knight and Kristina Crestin give this family of five a home with fun colors, shiny brass, whimsical bird wallpaper and even a beehive.