Farmhouse Fixer
Jonathan Knight loves to restore old homes, and with the help of his designer, Kristina, he works to keep history alive by breathing new life into them.
Got Bored and Bought a Farm
Jon Knight must preserve the history of a 280-year-old farmhouse while also making it feasible for modern living. When he learns that part of the foundation is beyond saving, he makes the shocking proposition to the owners to tear down half of the home.
A Coastal Farmhouse
Jon Knight and Kristina Crestin have their biggest budget yet to overhaul an old family home while honoring three generations of memories. They give this family a breezy, coastal home full of sentimental touches and nods to their farming history.
A historical house from 1873 is transformed into a vibrant, modern home for a young family. Jon Knight and Kristina Crestin give this family of five a home with fun colors, shiny brass, whimsical bird wallpaper and even a beehive.
An outdated farmhouse is transformed into a functional family home with an earthy design. Jon Knight and Kristina Crestin create a kitchen fit for a chef, a cozy, traditional New England family room and even a goat jungle gym for their new farm animals.
It's a sugary sweet renovation when Jon Knight and his team tackle a baker's 1910 home. Together, Jon and Kristina Crestin give her a charming, retro kitchen that any baker would love and a luxurious main suite the single mom truly deserves.
Jon and Kristina take on their biggest renovation when they make over a couple's horse farm. They're tasked with combining all their clients' requests -- an old-world kitchen, a moody club room and a country club exterior -- into a single, cohesive home.