Third Year
S3, E1: A drug bust-turned-shootout tests the bravery of the doctors of Angels Memorial as they race to save a girl caught in the crossfire. Also, Willis (Rob Lowe) shifts his focus to field medicine, choosing to work primarily on an ambulance with his new partner, paramedic Rox (Moon Bloodgood). And Leanne (Marcia Gay Harden) begins her journey to adopt Ariel (Emily Alyn Lind). Moon Bloodgood joins the cast as Willis’ New Partner, Paramedic Rox.