This Is Not Gonna End Well
S7, E22: After Charlie's license is suspended, Jake becomes Charlie's driver. And much to Charlie's chagrin, Alan makes plans to attend Chelsea's birthday party on the seventh season finale. StacyY Keach and John AmosS return as Chelsea's father and his boyfriend.