Threads of Silk and Gold
S2, E5: Investigations into the brutal slaying of a Telegraph Boy lift the lid on a vice racket run from the offices of the GPO. The case leads Reid to the heart of the one of the city's most august financial institutions. Captain Jackson seeks ever more perilous means of ridding himself and Long Susan of the suffocating debt they owe Silas Duggan.