Three's a Crowd
S1, E3: Justin and Danny's relationship is put to the test when Nicki (recurring guest star Briga Heelan) reveals she has feelings for Danny. Elsewhere, Leslie insults the city of Detroit, not realizing how deeply it would affect Shelly.