Undateable
Pants Buddies
When Danny sends Nicki (recurring guest star BRIGA HEELAN) a message on Justin's behalf, it forces Justin out of his comfort zone and into action. Meanwhile, the group questions Danny's role with Justin, and with them.
Justin and Danny's relationship is put to the test when Nicki (recurring guest star Briga Heelan) reveals she has feelings for Danny. Elsewhere, Leslie insults the city of Detroit, not realizing how deeply it would affect Shelly.