Through a Glass, Darkly
시즌 2, 에피소드 1: Returning to her own time, Claire must reconcile her future with the life she left behind. Shifting back to the 18th century, Jamie, Claire and Murtagh arrive in France, but learn that Paris presents its own challenges.