Throw It Up
S1, E21: CeCe and Rocky are finally chosen for the Spotlight dance, but Gary Wilde comes down with the flu and wants to cancel the show. When CeCe and Rocky take charge to prevent the show from being cancelled, CeCe offends the guest dancers and they quit.