Tidal Terror
Сезон 1, серия 5: Having completed their journey to the navigable end of the Lancaster Canal, Colin and Shaun head back towards Preston calling at Garstang to meet some friends and take delivery of a new mode of transport. Things don't go to plan on the return crossing of the Ribble Link as the tidal current proves too strong for narrowboat Silver Fox, which loses control and risks being swept away.