Til Camp Do Us Part
S1, E7: Labor Day drama continues as David makes a big decision about Glen's future at camp following an epic meltdown. Meanwhile, love is in the air, and the crew is tasked with helping pull off a summer camp wedding.?Tensions come to a head between Monica and Neely. Meanwhile, Adam and Sophia decide to take their relationship to the next level, but Gavin and Sophia's flirting puts their new relationship in jeopardy.