'Til Death Do Us Part
Сезон 2, серия 13: Anticipation, tension, and mixed emotions swirl around the lives of the four girlfriends as they prepare for Joss's big engagement party. Karen anxiously awaits the results of her HIV test, April must rely on Daniel to keep her and Lucy safe from her ex-husband's violent enemies and a dejected Harry must decide if he should help Scott with yet another surprise for Joss. Meanwhile, Savi wonders if she should admit her change of heart.