Till We Meet Again
S4, E12: A fed up Nancy squeals to the DEA to bust the tunnel while she plays it cool with Esteban. Embracing rehab, Celia sets out to make amends with her family. Andy succumbs to Maria's advances, and later comes clean to Doug. Shane impresses his girlfriends with his drug scoring abilities.