Time Capsule
시즌 3, 에피소드 3: Leslie (Amy Poehler) wants to bury a time capsule that encapsulates life in Pawnee, but an odd suggestion from a local man (guest star Will Forte) causes unforeseen consequences. Andy (Chris Pratt) seeks help from Chris (Rob Lowe) about how to win back April (Aubrey Plaza). Rashida Jones, Nick Offerman, Aziz Ansari, Adam Scott, Jim O’Heir and Retta also star.