Time Will Tell
S7, E18: Maci and Taylor meet with an adoption counselor. Tyler and his sister Amber have an emotional reunion with their dad Butch when they visit him in rehab. Amber gives her cousin Krystal advice about co-parenting while Mackenzie and Ryan have big news.